sobota, 11 sierpnia 2012

OPI-

Hej

     Dziś miałam małą frustrację z moimi pazurami... Zmyłam stary lakier i chciałam na szybko coś wymodzić. Inspirację znalazłam na jednym z blogów. Wzorek przecudowny! Biało czerwone pazurki w kropeczki, coś w stylu Myszki Miki. Pierwsze dwa paznokcie wyszły rewelacyjnie. W ogóle lewa ręka skromnie mówiąc wyszła mi całkiem całkiem. Odczekałam dość długo żeby wysechł lakier, zanim położyłam Top Coat. Niestety, jak tylko przetarłam pędzelkiem wszytko się rozmazało :( Nie mam pojęcia dla czego... Lakier wysechł porządnie pod spodem... ehhh... Wszystko zmyłam od razu. Zniechęcona już, wzięłam pierwszy z brzegu lakier i pomalowałam jednym kolorem...
    Wstawiam zdjęcie tylko tego co zmalowałam na koniec. Nie mam niestety zdjęć z wersji pierwszej. Po prostu byłam zbyt wkurzona aby robić zdjęcia...




Od razu przepraszam za skórki, ale jak już mówiłam, za bardzo byłam sfrustrowana i zmęczona...

     A teraz inny temat niż zazwyczaj na blogu: Moje kochane PSIAKI! Muszę się pochwalić zdjęciami moich maleństw jak czekają na jedzenie :) Czyż nie są słodkie? :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz