sobota, 14 lipca 2012

Brązowy smokey

Hej :)

     Dzisiejszy makijaż to brązowy smokey z połączeniem pyłków GoldenRose. Nie ma co dużo o nim pisać... Wszystko widać na zdjęciu. Żadnych nowości, technika jak zwykle ta sama jedynie cienie i wycieniowanie inne. Co sądzicie o tym makijażu? Mi nawet się podoba. :)



Do makijażu oka użyłam:
  • cienie z paletki Sleek Au Naturel
  • cienie z paletki Sleek Sunset
  • Kącik rozjaśniony cieniem z Inglota (niestety nie powiem jaki numer bo siedzi w paletce i ciężko jest mi go wyciągać...)
  • Pyłek GoldenRose #202
  • Kreska zrobiona jak zwykle Cake Eyeliner z Kryolan'u
  • Mascara: L'OREAL  Lash Architect 4D (już niedługo zrobię wpis na temat tuszy, tak wiec wyczekujcie recenzji :) 





      Dodam jeszcze że dziś spotkała mnie miła niespodzianka! Całkowicie zapomniałam o swoich imieninach, jednak moi najbliżsi nigdy nie zapominają o moich świętach i zawsze potrafią miło zaskoczyć! 
      Zapraszam na pyszną tartę malinową! <3 Moje ulubione ciacho! I te Malinki! mmmm





     Ah i na koniec jeszcze dla wszystkich fanek Inglota! Od dziś można kupować w nowym INTERNETOWYM SKLEPIE INGLOTA!! Nie wiem jak was ale ta wiadomość niezmiernie mnie ucieszyła! Zawsze ubolewałam nad tym że Inglot nie ma swojego sklepu internetowego... Strona ma swoje plusy i minusy. Jedyne co mi nie pasuję i na co mogę po marudzić to to ze nie mają jeszcze kolorówko na stronie :( Jedynie lakiery do paznokci i sztuczne rzęsy. Ale dobre i to








11 komentarzy:

  1. nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę talentu. Bo dla mnie, to czarna magia pomalować tak perfekcyjnie oko :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam zaraz talent... według mnie każda kobieta ma "talent" do makijaży ;) wystarczy próbować, testować i eksperymentować!

      Usuń
  2. naprawde sliczny makijaz:) ja mam zawsze problem z ciemnym cieniem w zalaniu :( moze mi cos doradzisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie to kwestia dobrego pędzelka. zawsze wole użyć mniejszego i trochę dłużej się nim "pobawić" niż potem ścierać, czy płakać że źle wyszło. ;)

      Usuń
  3. mam dostęp do Inglota stacjonarnie więc mogę wszystko pomacać :D
    ale fajnie że w końcu ruszyli ze sklepem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam dostęp do sklepu. Ale fajne posiedzieć w domu i popatrzeć co tu nowego kupić, kolory powybierać :)

      Usuń
  4. Przepiękny makijaż! :) Szykuję się właśnie na paletkę Sleek Au Naturel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) brakuje mi w niej jednie takiego "pośredniego" brązu. Jak dla mnie są przepiękne ciemne i jasne ale brakuje mi czegoś pomiędzy...

      Usuń
  5. śliczny make up :)

    obserwuje
    Karolajnaaax333

    OdpowiedzUsuń