niedziela, 1 lipca 2012

Pomarańczowo :)

Ostatnio wymalowałam Karolinę na imprezę.

      Prosiła mnie o coś w kolorach pasujących do swojego stroju. A więc pomarańcze miały tutaj dominować z nutką zieleni.  I oto co wykombinowałam:





      Pomarańczowo-zielony makijaż zaakcentowany złotym pyłkiem. Do tego długa, czarna, francuska kreska na górnej powiece dodająca makijażowi "charakteru". Usta muśnięte delikatnym błyszczykiem, policzki wymodelowane ziemią egipską i voila! makijaż gotowy. :)






Kosmetyki jakie użyłam:

- Podkład: Max Factor Lasting Performance
- Ziemia Egipska
- Puder transparentny Kryolan
- Róż PEASE
- na koniec Fixer z Kryolan'u
- pomarańczowy cień z paletki SLEEK Sunset
- Zielony pyłek Golden Rose #204
- Złoty Pyłek Lili Lolo
- Cake Eyeliner Kryolan
- Cień rozjaśniający Inglot


Mam nadzieję że się podobał wam chociaż trochę jak Karolinie :) 
Dziękuje 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz