czwartek, 18 października 2012

Eksfoliacja kwasami AHA

Hej! 

     U mnie znowu cisza... Czasu brak, zajęcia się zaczęły, do tego klientki po długiej przerwie z powrotem zawitały do MADAME. Zauważyłam, że w tej porze roku jest wielkie BUM na zabiegi eksfoliacji kwasami AHA. Jest to zabieg polecany po słonecznym wpływie lata na naszą skórę. Wszelkie, przebarwienia które się pojawiły znikają jak po dotknięciu różdżką! Oczywiście jest to jeden z wielu efektów jakie można uzyskać po kuracji kwasami ;) Kwasy AHA aktywują działanie fibroblastów, które odpowiedzialne są za syntezę elastyny oraz kolagenu. Dzięki temu, kwasy polecane są nie tylko dla osób z przebarwieniami  czy trądzikiem, ale też dla osób z dojrzałą cerą, mniej elastyczną z widocznymi zmarszczkami. Osobiście polecam ten zabieg każdemu. W zeszłym roku zrobiłam sobie kurację ok 6 takich zabiegów. Miałam straszne przebarwienia oraz stany trądzikowe. Po takiej serii zabiegów, miałam dosłownie "baby face" :D Teraz, po roku, po słonecznych wakacjach, uznałam że warto odświeżyć sobie cerę. :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz