niedziela, 21 października 2012

Niebieska Hybryda+ Motylek

Hej!

     Dziś wstawiam zdjęcia hybrydek :) Kolorkiem już się chwaliłam TUTAJ. Tym razem jednak zamiast cyrkonii, klientka zdecydowała się na delikatnego małego motylka na serdecznych paluszkach. :)




      Zastanawiam się też nad kupnem nowych hybryd. Do tej pory pracowałam na Nie mogę się zdecydować, którą firmę wybrać. Może któraś mi poleci jakaś dobrą firmę? Na razie w "grę" wchodzą kolejno GelColor by OPI, MOLLON, no i wszystkim znany Shellac. Najchętniej i najbardziej chciałabym GelColor, ale niestety cena trochę mnie ogranicza (jednak 119 zł za buteleczkę to trochę dużo...). Polecacie coś?

3 komentarze:

  1. Ładnie wygląda, tak delikatnie ;) Podoba mi się, na wesele idealny wręcz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, motylki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pazurki, ładny kolorek. Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń